سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هادی من

حرکت یا سکون؟

حرکت یا سکون؟

درگیر زندگی روزمره شدیم وبه شدت کار می کنیم و آنچه علم امروز بیشتر برآن تاکید دارد علم

حرکت است تاسکون!

پس کی باید به سکون برسیم؟

آنچه در عالم مادی است در حال جنبش است و حتی تمام ذرات بدن ما در حال نشستن نیز در

حال حرکت هستند و وقتی با میکروسکوپهای بسیار پیشرفته به عمق ذرات این بدن می رویم می

بینیم که از ذرات بسیار ریزی به نام اتم تشکیل شده است که اتم در علم کوآنتوم امروزی مثل

یک منظومه شمسی کوچک است که در مرکز این اتم یک هسته بسیار کوچک قرار دارد که از نظر

الکتریکی دارای بار مثبت است و تقریباً تمام جرم اتم را تشکیل می دهد و دوراین هسته ذرات

کوچک و بسیار سبکی که دارای بار الکتریکی منفی هستند یعنی الکترونها در حرکت هستند.

به گفته آقای آلبرت انیشتین : همه چیز در این جهان مادی نسبی است.ما باید بتوانیم بین حرکت

وسکون اعتدال ایجاد کنیم والا مثل لحظه حال بیشتر ماانسانها ، در پریشانی وعدم تعادل

و ناآرامی خواهیم بود.

نمی دانم داستان مردی که زیردرختاستراحتمی کرد را شنیده یاخواندهاید؟!

ولی بازگویی آن خالی از لطف نیست:

مردی زیر درختی دراز کشیده بود ، عابری آمد وبه او گفت: چرا دراز کشیدهای؟

 مرد گفت : می گویی چه کنم؟ عابر گفتخوب بروکار کن! مرد گفت بعد چه کنم؟

عابر گفت:پولدار شو! مرد گفت: بعد چه کنم؟! عابرگفت: زمین واملاک بخر وآنها را بسیار بیشتر

وبیشترکن!مرد گفت بعدچه کنم؟ عابر گفت املاک ومستغلاتت که زیاد شد افرادی رو استخدام کن

تا همه کارهایت رو انجام بدهند. مرد گفت بعد چه کنم؟ عابر گفت:بعد جایی راحت دراز بکش ولذت

ببر!؟؟ مرد گفت: من همین الآن دارم همین کار را انجام می دهم و دارم از زندگی ام لذت می برم!

شایداین داستان ساختگی باشد و به نظر من به معنای تن پروری وتن آسایی نیست بلکه به ما

انسانها یادآور می شود یاد بگیریم در لحظه حال زندگی کنیم.

 

مااگر ثروتمندترین انسان روی زمین هم باشیم اگر یادنگیریم از لحظه

حالمان لذت ببریم هیچ فایده ای ندارد.

چند سال پیش در سخت ترین شرایط زندگی می کردم، روابط خوبی نداشتم ، ازعزت نفس و

اعتماد به نفس پایین رنج می بردم و از لحاظ مالی در تنگنا بودم. مدتها طول کشید تا با مطالعه

در قانون جذب و شروع  بکارگیری قوانین جهانی توانستم بسیاری از مشکلاتم را حل کنم.

من طبق قانون جذب پی بردم آنچه در طول روز به عنوان اتفاقات تجربه می کنم ،حاصل فرکانس

ارسالی من می باشد و جهان طبق قانون ، آن را چه خوب چه بد ، به صورت اتفاقات روزانه به

سوی من باز می گرداند.

مردادماه سال 1395 در کلاس رسالت NLP شرکت کردم و توانستم رسالت وطرح الهی زندگی ام

راکشف کنم :

(من انسانی صلح طلب هستم که رسالت من انتشارمهربانی،محبت

وآرامش بین ملتهاست)

و این کشف باعث شد پاسخی برای سوالی که سالها بود فکرم را مشغول کرده بود پیداکنم!

وآن این بود که من چه کاری می توانم برای هموطنانم و همه انسانها  انجام دهم…..

این کشف بزرگ در زندگی ام باعث شد از اینترنت که مخاطبان بسیاری دارد استفاده کنم تا بتوانم

در حد وسعم ، حامل واجراکننده این رسالت بزرگ باشم…و البته می دانم درابتدای راه هستم

و به خداوند یکتا توکل دارم و چشم به کمک او دوخته ام و بسیار خوشحال می شوم از نظرات

شما کاربرعزیز بهره مند شوم،راهکارهای شما رابخوانم و از رهنمودهای شما بهره مند شوم.

خدارا بسیار سپاسگزارم که توفیق تهیه این سایت و نوشتن این مطلب را به من عنایت کرد.