سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هادی من

لــیوان آب

    شما قادرید دیگران را برنامه ریزی کنید. شما قادرید حیوانات را برنامه ریزی کنید. شما قادرید حتی اشیاء بی جان را برنامه ریزی کنید. دیوارهای خانه شما تحت نفوذ ارتعاشات بدن شما و دیگر اعضای خانواده تان قرار میگرند و میدان انرژی بدن شما یا هاله یا اورای شما بر دیوارها ، و اسباب اثاث منزل شما تأثیر می گذارد. این مسئله هنگامی که وارد خانه اشخاص دیگری می شوید کاملا محسوس است.

    توانایی برنامه ریزی تمام سطوح زندگی و اشیاء بی جان در این سیاره مختص انسان است.

ما یکی از راههای استفاده از این توانایی انسان بر روی اشیاء بی جان را کشف کرده ایم که آن را تکنیک لیوان آب می نامیم.

چگونگی اجرا:

   شب هنگام قبل از خواب ، یک لیوان را پر آب کنید. چشمانتان را ببندید، آنها را به سمت بالا حرکت دهید، و نصف لیوان آب را بنوشید. به هنگام نوشیدن آب در ذهنتان با خود بگوئید: «این تنها کار لازم برای حل مشکلی است که در ذهنم دارم». نصف لیوان آب باقیمانده را در کنار بسترتان قرار دهید و به خواب بروید. فردا صبح ، به محض بیدار شدن از خواب، همین رویه را تکرار کنید و آب باقیمانده را سر بکشید.

    با اجرای تکنیک لیوان آب، جوابی که شما به دنبال آن هستید ممکن است همان شب به شکل رویایی در ذهن شما پدیدار گردد. اگر چنین شد ، هنگام نوشیدن باقیمانده آب در صبح ، تشکر و سپاسگذاری کنید. یا اینکه ممکن است این جواب در روز آینده به شکل یک جرقه فکری یا ملاقات با شخص مقتضی پدیدار گردد.

    البته اگر شما چند قطره آب  لیمو در داخل لیوان آب بریزید و با نگهداشتن لیوان با نوک انگشتان هر دو دستتان به تدریج انگشتانتان را از هم باز کنید، تکنیک لیوان آب به مراتب بهتر از قبل موثر واقع می شود. دلیل این امر این است که ریختن آب لیمو ، که نوعی اسید است ، به داخل لیوان آب، آب را به یک محلول الکترولیت تبدیل می کند و در نتیجه ، آن لیوان آب همچون باطری اتومبیل ، انرژی را – یعنی انرژی روانی یا شعور و آگاهی شما را که در جریان برنامه ریزی ایجاد می گردد – بهتر هدایت می کند. و از آنجا که این انرژی از طریق انگشتان دستان شما به لیوان آب انتقال می یابد، زمانی که شما انگشتان دستهایتان را از هم باز می کنید این عمل باعث می شود که انرژی های مدار کوتاه کمتری به انگشتان شما بازگشت داده شود و مقدار بیشتری از انرژی به لیوان آب انتقال یابد (پس لیوان را با هر دو دستتان بگیرید) .

    بهتر است که در بار نخست، تکنیک لیوان آب را در مورد یک هدف و برنامه ی خود اجرا کنید، سپس زمانی که جوابی را دریافت کردید آزاد هستید که آن را در مورد سایر اهداف و برنامه های خود مورد استفاده قرار دهید.

پی نوشت :

     قبل از نوشیدن نصف لیوان آب در شب ، از جملات تأکیدی مثل : « من روز به روز بهتر و بهتر می شوم و فردا (هنگام صبح به جای فردا امروز را جایگزین کنید) بهترین روز زندگی من است» استفاده کنید و بعد مطلب مورد نظرتان را عنوان کنید و صبح فردا هم به همین شکل ،این موجب شرطی شدن ذهن به هماهنگی نوشیدن آب و جملات تأکیدی می شود و در واقع بعداز شرطی شدن هرگاه که لیوانی آب می نوشید گویا آن جملات به ذهنتان تلقین و نهایتا در آن تثبیت می شود.

برگرفته از «بعددیگروجود»/خوزه سیلوا/مجید پزشکی