سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هادی من

قسمتی از مصاحبه با رندی گیج

    س: کتاب معروف "تو همانی که می اندیشی" به ما می گوید:" وقتی بر شک و ترس غلبه کنی، بر شکست غلبه کرده ای." شما برای غلبه بر شک و ترس، چه کار انجام دادید؟

     ج: من عبارات تاکیدی، همراه با تصویر سازی ذهنی را بکار می برم. هر روز صبح، بلافاصله بعد از بیداری، با عبارات تاکیدی و تصویر سازی ذهنی، ذهن خود را با افکار مثبت برنامه ریزی می کنم.

    من روزنامه نمی خوانم و تلویزیون نگاه نمی کنم. بجای آن وقتم را با خواندن کتابها و مطالب مثبت ، صرف می کنم و قبل از خواب، نوارهای مخصوص برنامه ریزی مثبت ضمیر ناخودآگاه را گوش می دهم. دوری از سیگنالهای منفی، یک برنامه 24 ساعته است.

     99% از برنامه های تلویزیون، حاوی پیامهای منفی هستند. اغلب فیلمهایی که می بینید، روزنامه ای که می خوانید و حتی بعضی افرادی که با آنها در تماس هستید، شما را بطور ناخودآگاه، با پیامهای منفی و محدود کننده، برنامه ریزی می کنند.

      بنابراین ، من پیوسته در حال خنثی کردن این پیامهای منفی هستم. زمانی از صبح را به دعا و طلب راهنمایی از خدا صرف می کنم و خدا را بخاطر تواناییها و امکاناتی که به من داده شکر می کنم. از خدا می خواهم که شک را ازمن دور نگه دارد. اگر به تواناییهای خود شک کنم، در واقع به خدا شک کرده ام، چون او این تواناییها را به من داده است.