سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هادی من

گزیده ای از (کتاب پنج جادویی (HIGH FIVE)اثر: کن بلانچارد)

                                               بنام خدا

کتاب پنج جادویی(HIGH FIVE ) اثر کن بلانچارد روایتی است از عزم گروهی وپیروزی آن بر تکروی و نمایشی است از اراده جمعی برای پیروزی .

آلن فوستر بخاطر تکروی در کار وعدم کار گروهی، توسط جورج بورتن رییس جدید شرکت اخراج می شود. آلن کاری ندارد جز اینکه به پیشنهاد دوست خود میلت در مورد مربیگری تیم هاکی ریوربند جواب مثبت بدهد اما میلت علیرغم اطلاع از وضعیت آلن مسوولیت یک کار گروهی را به او سپرد زیرا مردم همیشه چیزی را آموزش می دهند که در آن ضعف دارند.......

جوهره وجودی کار تیمی فروتنی وتواضع وفراموش کردن غرور و خود خواهی شخصی است و هدف تیم هدف همه   می شود.لحظه ای که دستهای ما یکدیگر را لمس می کنند، از یکدیگر انرژی می گیرند وهیچ کس به تنهایی موفق نخواهد بود. هر تلاشی نیازمند کار تیمی است، حتی اگر دونفر باشند. برای همه یک انگیزه قوی لازم است تا منافع جمعی را به منافع شخصی ترجیح دهند.

همیشه به یاد داشته باشیم که در یک رقابت گروهی زمانی که شما فی الواقع مترصد توفق و رجحان بر حریف هستید، حریف نیز دقیقا و متقابلا در صدد برتری جویی بر شماست.در این صورت فقط تاکتیک های کار گروهی تضمین کننده موفقیت است.

یاد بگیرید که زندگی تان پویایی ، تداوم و اثر بخشی داشته باشد.تجربه نشان داده که تمام تلاشهای موفق در سایه کار گروهی هماهنگ و سازمان یافته شکل گرفته است.

آخرین کلام اینکه بدانیم و مطمئن باشیم که(( هیچ کس از ما باهوشتر از همه ما نیست))