سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هادی من

خانم گلشیفته فراهانی،تاج بندگی ات را خیلی ارزان فروختی

به نام خدا

    کار دنیا عجیب است خانمی ایرانی از قلب آمریکا به ایران می آید واز حجابش به تاج بندگی یاد می کند و خانمی از ایران به آمریکا می رود و تاج بندگی اش را به پیرزن کریه منظری که علی (ع)او را سه طلاقه کرده است می فروشد.

    دیروز با دیدن چهره بی حجاب شما در آن مصاحبه آمریکایی از اینکه شما ایرانی هستید خیلی ناراحت شدم ولی این جمله آرامم کرد که هر انسانی حاصل انتخاب خودش است واین اختیار است که انسانها را در این دنیای زود گذر محک می زند.

خانم گلشیفته فراهانی،خوش باش وباشیم به بشارت رسول خدا (ص) که به صحابه اش ثوبان فرمود:انسان در قیامت با کسی که اورا دوست دارد محشور می شود.

 شما با بازیگران مشهورهالیوود محشور شو و ما با امام (ره) وشهدای عزیزمان هم نفس باشیم ان شا اله که تفاوت از آن تا این،از زمین تا آسمان است.

یا علی.


عجله کار شیطان است مگر

                بزرگان دین گفته اند عجله کار شیطان است مگر در چند مورد:

                           

                      

1-وقت نماز که رسید باید عجله نمود که وقت فضیلت آن نگذرد . 

 در دفن میت باید در صورت امکان عجله-2نمود.
در مورد دختر شوهر دادن در صورت امکان باید شتاب کرد-3.
در اداى قرض باید عجله نمود-4.

 وقتى مهمان وارد خانه شد در غذا و طعام دادن به او باید-5عجله نمود.
اگر گناهى از شخصى سرزد باید در توبه عجله نماید-6.


یکی از اخلاقای خوب خدا

    یکی از اخلاقای خوب خدا اینه که وقتی می خواد بنده هاشو ببینه اول صفات خوبشونو می بینه وبرعکس یکی از اخلاقای بد ما بنده ها اینه که وقتی یکی یومی بینیم اول صفات بدشو مد نظر می یاریم بعد با هاش معاشرت می کنیم.ای کاش می شد ما هم این اخلاق خوب خدا رو همیشه مد نظر داشتیم که اگه این جوری بود دیگه خبری از غیبت و کینه وکدورت وسخن چینی ودورویی ودهها گناه دیگه نبود.

به امید اون روز ان شااله...

یا علی.